Op 2 november 2017 zijn we gestart met het Parelcafé.

Om de 2 weken, op woensdagmorgen zijn vrouwen  bij ons welkom. Het Parelcafé is een plek voor vrouwen om elkaar te ontmoeten, een plek voor  contact, gezelligheid,  met elkaar aan de praat onder genot van koffie/thee en lekkers en evt. ervaringen delen.

Ook is er de mogelijkheid om creatief bezig te zijn voor wie zin heeft (zoals bijvoorbeeld haken of breien, etc.). Zo kreeg één bezoekster andere dames aan het haken van granny squares (vierkante lapjes waar uiteindelijk een deken  van gemaakt zal worden)  voor  kinderen in kwetsbare omstandigheden. (kijk op www.hartendekens.nl) en werden heel wat granny squares gehaakt, die samen opgestuurd worden naar stichting Hartendekens.
Maar veel vrouwen komen gewoon even langs  voor een kop koffie of thee  zonder iets te hoeven/willen doen en dat  is natuurlijk ook de bedoeling, dat ieder  zich welkom en op haar gemak voelt en er gewoon kunnen zijn zoals zij dat fijn vinden.

Vanaf november 2017 t/m maart 2018  konden we gebruik maken van een gezellige ruimte,  beschikbaar gesteld door de Christengemeente, Winkelhoek 19 in Hoogezand. Sinds april 2018 maken we gebruik van  een ruimte in de kringloopwinkel  ‘de Graanschuur’ te Martenshoek.

Op de woensdagochtend, in de even weken, zijn we tussen 10.00 u. en 12.00 u. geopend.
De eerstvolgende data zijn: woensdag 16 mei, 30 mei, 13 juni en 27 juni.

Locatie: Kringloopwinkel de Graanschuur
Sluiskade 21, 9601 LA  Hoogezand

Let op!  Het is alleen voor vrouwen!