Zaterdag 26 mei, verwendag

Omdat wij geloven dat vrouwen waardevol zijn, zo kostbaar als een parel hebben we vanuit Stichting Parel voor een groep vrouwen een dagje uit georganiseerd.

HET PARELCAFÉ

Op 2 november 2017 zijn we gestart met het Parelcafé.

Om de 2 weken, op woensdagmorgen zijn vrouwen  bij ons welkom. Het Parelcafé is een plek voor vrouwen om elkaar te ontmoeten, een plek voor  contact, gezelligheid,  met elkaar aan de praat onder genot van koffie/thee en lekkers en evt. ervaringen delen.

23 maart 2018 Creatieve workshop voor Pasen

Een week voor Pasen hebben we weer een mooie workshop georganiseerd. Er zijn 30 vrouwen op afgekomen, zij hebben van hout, bloemen en andere materialen leuke bloemstukken gemaakt.

KERSTWORKSHOP     15 december 2017

Vrijdagavond 15 december hadden we onze eerste workshop van dit jaar. Er  kwamen 22 vrouwen hier naartoe.

De dames werden eerst ontvangen met een drankje geserveerd in een feestelijk glas en daarna kon een plekje gezocht worden aan één van de tafels.

Informatieavond op 29 augustus a.s.

Op 29 augustus hebben wij een informatieavond over Stichting Parel georganiseerd. Daar hebben we kennisgemaakt met vrouwen die een hart voor vrouwen in Hoogezand e.o. hebben en graag hun steentje willen bijdragen.

13 mei 2017    Verwendag voor moeders

Op zaterdag 13 mei 2017  hebben we een verwendag georganiseerd voor een aantal alleenstaande moeders uit Hoogezand. Deze verwendag vond plaats in de Vredekerk.

November 2016   Design je leven

In 2016 zijn de werkzaamheden van St. Parel en St. Voedselbank Hoogezand e.o. ontvlochten. Dat geeft weer ruimte voor nieuwe ontwikkelingen binnen St. Parel. Daarom hebben we eerst met een aantal vrijwilligers een cursus Design je Leven gedaan. Zo konden we elkaar beter leren kennen, maar bovenal zijn we allemaal op zoek gegaan naar onze drijfveren en talenten.
Het was leuk en verfrissend om zo een aantal weken regelmatig met elkaar op te trekken.